Domain Admin Support Team

MI SMO PREPOZNALI VAŠE POTREBE 

POTPUNA REŠENJA ZA UPRAVLJANJE IT RESURSIMA




NetSupport...



DAST DOO je zastupnik renomirane kompanije Netsupport za srpsko tržište koja se poslednjih 28 godina bavi razvojem inovativnih rešenja za škole i preduzeća, i u ovom trenutku podržavaju 16 miliona korisnika u 90 zemalja širom sveta.

Svaki navedeni proizvod možete preuzeti i testirati u vašem okruženju bez obligacija. Mi ćemo biti zadovoljni da vam pomognemo i odgovorimo na bilo koje eventualno pitanje ili zahtev koji imate. 


Upravljanje vašom Web prezentacijom



Pružamo usluge izrade i održavanja Web prezentacija, primenom priznatih CMS platformi otvorenog koda kao i razvijanjem custom CMS rešenja kroz ASP.net



IT Administracija





IT Administracija koju nudimo kroz Ugovore o održavanju garantuje visoku raspoloživost sistema (up-time), kao i napredno izveštavanje (reporting) o korišćenju sistema. Uz našu pomoć bićete u stanju da pratite sve aspekte/parametre vašeg informacionog sistema na intuitivan i pregledan način. U taj vid praćenja spada i automatski inventar hardvera i instaliranih aplikacija u vašem okruženju. Kontrola troškova obezbeđena je kroz praćenje potrošnje el. energije, statistički prikaz iskorišćenosti računara, kao i kontrolu štampe u okviru sistema.


Za određene kategorije korisnika u mogućnosti smo da ponudimo i finansijski lizing/rentiranje računarske opreme 



Virtuelizacija radnog okruženja

Sveobuhvatno rešenje za preduzeća smo upotpunili hardverskom ponudom koja centralizuje vaše resurse dok korisnici ispred sebe imaju samo osnovne periferije. Korišćenje zero klijenata čini da održavanje sistema, zaštita podataka, uvođenje novih korisnika kao i optimizacija resursa (prostora na disku, potrošnja el. energije) bude drastično efikasnija. 



Dobrodošli u dom rešenja




  
NetSupport Manager

NetSupport Manager nastavlja da nudi vodeće mogućnosti u upravljanju radnom površinom i daljinskom podrškom za računare. Sa desktop računara, laptopa, tableta ili pametnog telefona, prati više sistema u jednoj akciji, nudi daljinsku pomoć, radi zajedno, snima ili reprodukuje sesije. Po potrebi sakupljajte inventar softvera i hardvera u realnom vremenu, nadgledajte servise i pregledajte sistemsku konfiguraciju na daljinu kako biste brzo rešili probleme.

Više od 25 godina razvoja i više od 12.000.000 baza instalacije računara = Najsavremenija, najstabilnija, značajna i sigurna daljinska kontrola u industriji.

  
NetSupport DNA

NetSupport DNA (Dynamic Network Administration - Dinamička Mrežna Administracija) olakšava centralno upravljanje vaših korporativnih/školskih  računara na siguran, koordinisan i efikasan način. Kombinujući moćni Hardverski i Softverski Inventar sa njegovom distribucijom, Merenje iskorišćenosti Aplikacija i Interneta, Web-bazirano Helpdesk rešenje i daljinsko upravljanje računarima, NetSupport DNA osigurava saglasnost sa korporativnim standardima dok u isto vreme smanjuje ukupno održavanje vaših Windows i Linux sistema.

NetSupport DNA je modularno rešenje koje omogućava laku implementaciju u bilo kom mrežnom okruženju, sa fokusom na lakoću korišćenja.


NetSupport School

Netsupport School je prvorazredno softversko rešenje za upravljanje i obuku u računarskom kabinetu, koje omogućava predavačima da podučavaju, nadgledaju i komuniciraju sa jednim, grupom polaznika ili celim kabinetom. Kombinujući napredne alate za nadgledanje računara, prezentovanje gradiva, beleška i komentare kao i paket za testiranje znanja, kontrole pristupa aplikacijama i Internetu, automatizovanje nastavnog plana, upravljanje štampom, instant porukama, nadgledanjem sadržaja i sigurnosti, poslednja verzija NetSupport School je sposobna da odgovori na sve zahteve i potrebe današnje moderne učionice.

Netsupport School garantuje kompatibilnost sa svim platformama, različitim operativnim sistemima i funkcioniše na žičanim i bežičnim mrežama, kao i na Desktop, tablet i prenosnim računarima u tradicionalnim, virtuelnim ili tankim/zero klijent PC okruženjima.

NetSupport Service Desk

NetSupport ServiceDesk isporučuje procese potrebne da vam pomogne da bez napora pratite, organizujete, upravljate i odgovorite na najteže izazove kroz podršku. Podrška osnovnim ITIL procesima - Incident, problem, promena i upravljanje nivoom usluga - NetSupport ServiceDesk osigurava da vaš tim za podršku može efikasno upravljati očekivanjima klijenata/kolega.

Sa potpuno prilagodljivim i intuitivnim Web baziranim interfejsom koji podržava i desktop i mobilne platforme, , NetSupport ServiceDesk je spreman da preuzme napor pružanja usluga i podrške! Probajte NetSupport ServiceDesk uživo ovde odmah !

Nova Verzija 5 sada dostupna

Izrada Web aplikacija




ASP.Net

ASP.NET je frejmvork otvorenog koda (engl. Open-source) za web aplikacije koje se izvršavaju na strani servera dizajniran za razvoj veba kako bi proizvodio stranice dinamičkog sadržaja. Razvio ga je Microsoft kako bi omogućio programerima da razvijaju dinamičke veb sajtove, veb aplikacije i veb servise...

HTML

Napisan je u formi HTML elemenata koji se otvaraju i zatvaraju tagovima . HTML tagovi su uglavnom upareni kao što je slučaj na primer sa H tagovima , međutim ima i tagova koji se ne zatvaraju kao što je sličaj sa IMG tagovima . Prvi neupareni HTML tag je start koji se završava sa end tagom. HTML elementi su gradivni blokovi svakog web sajta...

WordPress

Wordpress je besplatna (open source) alatka za blogovanje i CMS sistem (Content Management System) ispisan u PHP programskom jeziku koji koristi MySQL bazu podataka...

Joomla

Nastao je na osnovu MVC (Model View Controller) modela frejmvorka koji može da funkcioniše nezavisno od Joomla CMS-a. Napisan je u PHP-u, koristi objektno orijentisane tehnike i softvere od verzije 1.5, skladišti podatke u MySQL, MS SQL i PostgreSQL bazama podataka i uključuje dodatke kao što su keširanje i RSS, verzije stranica koje se mogu štampati,...


Administracija i održavanje IT infrastrukture









Decentralizovan sistem je onaj koji postoji onda kada  škola/organizacija nabavlja računarsku opremu iz više faza uslovljenih preduzećem koje striktno vrši prodaju često bez adekvatnog projekta ili ideje. Održavanje takvog sistema predstavlja izazov za svakog administratora koji bi eventualno radio u samoj organizaciji. Slučaj je takav da u manjim organizacijama i školama još uvek nije predviđeno navedeno radno mesto. Ostaje jedino moguće rešenje i to obraćanje spoljnom saradniku-firmi koja bi to preuzela na sebe. Danas postoje razne forme ugovora o održavanju ali iskustvo pokazuje da je održavati decentralizovan sistem neisplativo zbog veoma čestih problema koje je teško dijagnostifikovati. Svaki serviser koji dođe ne može imati znanje iz svake oblasti problema koji se mogu javiti. Njegov put počinje i završava se u nedoumici i najčešće jedino što može učiniti je reinstalacija određenog računara koji bi po situaciji veoma brzo mogao biti  spreman za ponovnu reinstalaciju. Od korisnika koji pretrpavaju tvrde diskove i modifikuju sistemska podešavanja do raznih mogućih hardverskih problema, ono što najviše sprečava efikasno održavanje je nepostojanje koherentne strukture IT sistema, naročito njegovog mrežnog dela. Ko i na koji način je adresirao računare? Po kom principu oni komuniciraju ili zašto ne? su pitanja na koji svaki serviser koji dođe u ustanovu mora iznova da pronikne.

U našoj perspektivi serverskog okruženja naročito primenom virtuelizacije i korišćenjem zero klijenata sva logička i softverska problematika se rešava na serveru, a radne stanice u najvećem broju slučajeva mogu imati kvarove hardverske prirode koje za servisere pomenutih firmi predstavlja rutinski zadatak. Znajući to održavanje takvog sistema postaje moguće i efikasno.

Sigurnost

Jedna od značajnih oblasti je i sigurnost. Sigurnost u okviru IT sistema se može predstaviti na više nivoa i to:

  • sigurnost podataka  (rešenja: automatsko arhiviranje tzv. RAID)
  • privatnost podataka (rešenja: identifikacija korisnika i definisanje prava, uvođenje podmreža (subneting) u postojeću računarsku mrežu i izbor serverskog OS-a)
  • zaštita od zloupotreba (rešenja: mogućnost prećenja određenih aktivnosti korisnika kao i softver za upravljanje i izveštavanje)
  • zaštita od virusa
  • zaštita od štetnog Internet sadržaja

Ako sistem ne pruža adekvatnu sigurnost na bilo kom od navedenih nivoa, u određenom neželjenom scenariju može doći do značajnog gubika operativnosti organizacije.

U svakoj od navedenih oblasti u mogućnosti smo da ponudimo priznata i kvalitetna rešenja koje odlikuje odličan odnos cene i kvaliteta kao rezultat dugogodišnjeg istraživanja u toj oblasti, a kao jedan od najvažnijih kriterijuma je lakoća korišćenja sa idejom da napredan korisnik sistema može imati uvid u sve njegove aspekte.


MODERNA KANCELARIJA

JEDAN RAČUNAR ZA 30 RADNIH MESTA

Nasuprot tradicionalnim kancelarijama sa desktop računarima koji nisu prilagođeni uniformnim radnim mestima i iziskuju stalno održavanje, u ponudi je moderna kancelarija, bazirana na tehnologiji zero klijenata. Primenom koncepta virtuelizacije desktopa, omogućeno je deljenje resursa jednog servera na preko 30 zero klijenata, dok tim koji radi na njima ima iste mogućnosti kao na klasičnom računaru. Osnovna prednost je efikasan rad. Međutim, važno je i istaći da su svi poslovni podaci centralizovani i zaštićeni na jednom mestu, a oprema u kancelariji ne stvara prašinu, toplotu niti buku. Ogroman posao vezan za održavanje tradicionalnih računara, stalne reinstalacije i podešavanja praktično nestaje. Pored toga, uštede se ogledaju kroz nižu inicijalnu cenu rešenja, manju potrošnju električne energije i ekonomičnije kasnije unapređenje i proširenje sistema.